Bu Blogda Modasal Mevzuları, Stil Önerileri, Ünlü Stilleri, Gönlümden Geçenleri Bulacaksınız..Seyre Dalın..

2 Nisan 2012 Pazartesi

İçsel Mevzular / Vol.3

Her nekadar bu ay benim ayım olsada geçen aydan kalma bir bunalım var üstümde
Silkelensem düşer mi acaba yakamdan?
Doğum günüm bile kurtaramadı beni bu hüzünden, aynı gün bir iyi bir kötü haber aldım neyse ki iyi sonradan geldide bana umut oldu..
Sözde bahar geldi, benim sokaklarda gezesim var bol bol yürüyüş yapasım var, evimdede beni bekleyen bir dünya iş var :( bahar temizliğiymiş pöfff umursamasam mı?
Her hafta sonu kızkıza toplanasım var muhabbetin dibine vurasım bol bol gülesim var..
Aldığımız mutlu haberi coşkuyla kutlamak lazım ama şuanda gücüm yok, neyseki dostum beni anlar..
Hava bir kışa dönüyor birden yaz geliyor sanırım bahar yorgunluğum şaha kalkmış durumda..
Anlamsız savaşların içindeyim aslında kendimle savaşdayım..
Beni bu durumdan kurtaran olsa peşinden koşa koşa gideceğim ama elimden tutan yok..
Doğru nedir? yanlış nedir? denemek mi lazım yoksa kaçmak mı? bilemedim.

Hiç yorum yok: