Bu Blogda Modasal Mevzuları, Stil Önerileri, Ünlü Stilleri, Gönlümden Geçenleri Bulacaksınız..Seyre Dalın..

25 Şubat 2010 Perşembe

Demet Akbağ ve Kaybolan Gözleri

Dün sevgili bilgisayar başındayken bende TV de o kanal senin bu kanal benim diye atlaya atlaya gezerken Saba Tümer'in konuklarına gözüm takıldı, Eyvah Eyvah filminin başrol oyuncuları konuktu ama içlerinden biri bana inanılmaz derecede değişik geldi. İzleyenler bilir, tabikide Demet Akbağ, ne yapmıştı yüzüne daha doğrusu elmacık kemiklerine göz namına bişey kalmamıştı hele ki güldüğünde inanın kanal değiştirdim...Ee be Demetcim sen zaten düzgün bir fiziğe eh işte düzgünde bir yüze sahiptin neden böyle balık suratlı oldun ben anlayamadım, anlayanda beri gelsin.. :)) Bugün gazeteden okuduğuma göre yüzündeki yorgunluk izlerini yok ettirmek için müdahele ettirmiş ama olmamış bee :))



hürriyet/kelebek

Hiç yorum yok: