Bu Blogda Modasal Mevzuları, Stil Önerileri, Ünlü Stilleri, Gönlümden Geçenleri Bulacaksınız..Seyre Dalın..

6 Şubat 2010 Cumartesi

Ülker'in Halley Süprizi :))

Bu yazımda bahsettiğim halley krizimden sonra Ülkere bir mail yollamıştım bu ürünü nerede bulabileceğime dair. İki gün içinde benimle irtibata geçtiler ve oturduğum bölgenin pazarlama sorumlusu cuma günü elinde bu ufak HALLEY paketleriyle kapımdaydı. Hem bana oturduğum çevredeki hangi marketlerde bu ürünü bulabileceğimi söyledi hemde benim için ufak bir paket getirmiş. Ayrıca ben paketin içinde 15 tane olduğunu söylemiştim fakat paketde 8 adaet lokmalıklardan varmış.Sanırım ben iki paketide yediğim için toplam rakam belirtmişim :) Bende bu mükemmel müşteri memnuniyeti için kendilerine teşekkürü bir borç bilir burdan Ülker'e kucak dolusu sevgilerimi gönderirim :))

Hiç yorum yok: