Bu Blogda Modasal Mevzuları, Stil Önerileri, Ünlü Stilleri, Gönlümden Geçenleri Bulacaksınız..Seyre Dalın..

8 Mart 2010 Pazartesi

...Yepyeni Bir Tasarım Zincirli Apolet... DIY..

Bu hafta sonu c.tesi günü tüm gün yeni ürünler üzerinde çalıştık N ile beraber,sonradan Naz'da aramıza katıldı. Çok verimli bir gündü, inanılmaz ürünler yarattık..Mini dolaba ekledim yeni bir ürünüm var, dolap için tık tık lütfen...Buarada fotoğraftaki N, mankenim Naz, fotografları çeken ben, görüyorsunuz dimi masanın üstü ne halde :))



9 yorum:

Unknown dedi ki...

Herşeyi masaya döktük bir bir diyorsun:)!

Sevil Şahin dedi ki...

Dünya kadınlar günün kutlu olsun
iyi haftalar
sevgiler

Fashion Mini dedi ki...

modaeratör evett tatlım ne gündü anlatamam incik boncuk ne uğraştık :)

Fashion Mini dedi ki...

(sevil(birdemliksohbet))
sevilciim hepimizin dünya kadınlar günü kutlu olsun çokk teşekkürler :)

Bish Dünyası dedi ki...

Bu apoletlerin dikilmeye hazır halleri yesilköy pazarında satılıyor ustelık tanesi 5 tl ve acaip güzeller:)) bilgine sekerim:)

Fashion Mini dedi ki...

(bish dünyası) biliyorum şekerim ama 5 tl ye anca çok hafif modeller var orda bile fiyatlar tanesi 7,5 tlden başlıyor..benimkilerde bolca el emeği olduğu için bence fiyatları az bile :)

sesbyy dedi ki...

kızlar pazardakılerden aldım ben ve hıc begenmedım verdıgım 5tl'dende oldm. cunku cok ucuz durdu.

Fashion Mini dedi ki...

(sesbyy) evet bazıları gerçekten kötü..

Adsız dedi ki...

Yazar cok tesekkurler...

Selamlar Kubra