Bu Blogda Modasal Mevzuları, Stil Önerileri, Ünlü Stilleri, Gönlümden Geçenleri Bulacaksınız..Seyre Dalın..

18 Ağustos 2012 Cumartesi

Oğlumla 23.hafta :)

Yarın itibariyle 23.haftamıza giriyoruz, 2 haftadır yazamadığımı farkettim..Malum  iş koşuşturması bayram öncesi sevgili ülkemin, sevgili tüm ihracatçıların yurtdışına mal gönderme hevesleri :) Bu işin en sıkıcı tarafı cumaları ve bayram önceleri :) Neyseki bugün huzurla evimde oğlumla başbaşayız (her nekadar babamız hala ihracat peşinde koşsada  :( biz oğlumla dinleniyoruz.) benim küçük yaramaz paşam hiç rahat durmuyor sürekli yerini genişletme çabasında, tekmeleri son 1 haftadır iyice fazlalaşmaya başladı ki ben bu durumdan çok memnunum :) özellikle işteyken tam da işe dalmışken beni uyaran tekmeleri çok hoşuma gidiyor,kendini hatırlatıyor bana :) Geçen hafta detaylı ulturasonumuz vardı, doktorumuz birkaç isim tavsiye etti biz içlerinden Prof.Dr. Recep Has'ı tercih ettik. Namını çok duyduk ki gerçekden çok iyi bir doktor. Gitmeden bayağı stresliydim ama Recep beyin sakinliği benide etkiledi :) Oğlumuzun herşeyi normal çıktı inşallah sağlıklı bir bebek olarak karşılayacağız paşamı...Buarada alışverişlerimiz devam ediyor,insan o minnacık şeyleri görünce dayanamıyor bazen kendimiz dakikalarca evde aldıklarıma bakarken buluyorum..
Bu bayram oğlumuzla ilk bayramımız olucak, şimdiden herkesin bayramını kutluyorum..Umarım hepimiz güzel ve sakin bir bayram geçiririz...

5 yorum:

CMOS dedi ki...

sağlıklı olmasına çok sevindim sizinde bayramınız kutlu olsun :)

CMOS dedi ki...

nerelerdesiniz? meraklardayım..

Fashion Mini dedi ki...

cmoss geldiim fırsat buldukça bloga yazmaya çalışyorum ama vakit nakitdir mantığıyla neler yapabilirim diye koşuşturuyorum. :)
bundan sonra daha sık yazmaya gayret edeceğim :)

Kuzununannesi dedi ki...

yasasın canım guzel gobısını ay ay cekmeyı unutma :))) harıkasın saglıkla gecsın kalan zamanın

Fashion Mini dedi ki...

ahh o fotograf olayı yokmuu arada atlasamda çekmeye çalışıyorum :)