Bu Blogda Modasal Mevzuları, Stil Önerileri, Ünlü Stilleri, Gönlümden Geçenleri Bulacaksınız..Seyre Dalın..

9 Eylül 2012 Pazar

Şeker Yüklemesi

Bugün  26.haftamıza girdik...artık zaman o kadar hızlı geçiyor ki 7. ayımızdayız ve ben hiçbirşey anlamıyorum. Hafta içinde malum şeker yüklemesini yaptırdık aslında çok endişeliydim hamilelik şekeri denilen sıkıntılı döneme girmek istemiyordum neyse ki  çıkmadı, aramızda kalsın ama 1 haftada 750 gr nutella mideme indikden hemen  sonra  şeker yüklemesini yaptırmak çok mantıksızcaydı :)) ama bundan sonra daha dikkatli olmaya karar verdim.en azından  şekerden uzak durmalıyım bunu öğrendim. Şimdilik kilo ile ilgili pek sıkıntımız yok oğlumuz da 800 gr oldu. Ama herkesin dediği gibi bundan sonra asıl şişlikler ve kilolar gelmeye başlıyacakmış.aman dikkat modundayım :) Bu dönemde herkesden tavsiyeler alıyorum, emzirme nasıl olmalı, hareketlerimde nasıl davranmalıyım, alışverişler konusunda nasıl davranmalıyım, mutlaka alınması gereken şeyler gibi gibi :) Herkesi dinliyorum ve kendimce faydalanmaya çalışıyorum..Önümüzde az bir dönem kaldı şuan oğlumla ben iyiyiz ...Sizinde tavsiyelerinizi bekliyorum...

4 yorum:

Müge'nin Listesi dedi ki...

oo yasasn....allah bır avazda saglıkla dunaya getırmeyı nasıp etsın. 3.trımester ıle hamılelıgın en keyıflı zamanına gırmıssın. bol bol keyfın cıkar.alısverıse cık yavrunun eksıklerını kendın zevkle cıkar...
bununla ılgılı bızım oyle cooooooook post umuz var ki...heyecanlandım bak sımdı..hey gıdı gunler heyy

Fashion Mini dedi ki...

iyi dileklerin için tşk ederiim :)) bu dönemde ağırlaşmaya başladığım için zorlanıyorum ama yinede keyfini çıkarmaya çalışıyorum.. iş ve hamilelik gerçekden zor yürüyor :) hemen blogunu incelemeye başlıyorum..

Kuzununannesi dedi ki...

canım saglık ve huzurla doğsun maılım blogumda da var ne ıstersen yanındayım taze ve guzel anne

Fashion Mini dedi ki...

kokosuum saol cnmbnm