Bu Blogda Modasal Mevzuları, Stil Önerileri, Ünlü Stilleri, Gönlümden Geçenleri Bulacaksınız..Seyre Dalın..

26 Kasım 2012 Pazartesi

37.hafta...Batuhan Demir...

Bugün itibariyle 37.haftamıza girmiş bulunmaktayız..........
Ve her geçen gün etrafımdaki herkesin sen bu hafta kesin doğrurusun demesiyle karşı karşıyayım...Ama ben azimle bekliyorum :)
Cuma itibariyle yasal olarak çalışma hakkımı da doldurdum..
Artık zor günler hatta geceler geçiriyorum, uykusuzluk had safhada,rahatsız yatmalar, gece yarısı dönememeler  sanırım en zor dönemlerimi geçiriyorum ama herşeye rağmen en mutlu günlerim.Ben hamileliğin her döneminin güzel olduğuna inananlar sınıfındayım hele ki benim gibi sakin bir gebelik süreci geçiriyorsanız..
Doğuma çok az bir vakit kalmışken ben herşeyimle tamam gibiyim hatta oğlumda öyle şuanda tek eksiğimiz oğlumuzun halısı :) buda evde krizimiz oldu benim beğendiğimi eşim beğenmiyor onunkileride ben ama bu hafta bu işi sonuçlandıracağızz :)
En yakın arkadaşlarımdan Naz'ım geçtiğimiz cuma minik dünyalar tatlısı oğlu Rüzgar'ı dünyaya getirdi..Şuanda minik Rüzgarcık 10 günlük oldu bile...Ve en önemlisi Rüzgarın gelmesiyle beni telaşlar aldı, öyle minik ki çok tatlı..Bakalım bizim Batuhan'ımız nasıl olucak...Eveeet en sonunda isim sorunsalımızda çözüldü...Batuhan Demir geliyor....
Okuduklarıma ve duyduklarıma göre bu haftalarda hareketlerde artık azalmalar başlamış olması gerekiyor ama benim miniğim hala coşkuyla haraket ediyor hatta hiç durmuyor diyebilirim sanırım dünyaya geldiğinde beni çok yorucak minik oğlum :)
Oğlumun ve benim çok uykumuz geldi artık uyku vakti...

Hiç yorum yok: