Bu Blogda Modasal Mevzuları, Stil Önerileri, Ünlü Stilleri, Gönlümden Geçenleri Bulacaksınız..Seyre Dalın..

11 Kasım 2012 Pazar

Uzun Zaman Sonra

Farkettim ki 1 ayı geçmiş bloga girmeyeli, bu bir ayda çok güzel gelişmeler oldu..Öncelikle bu 7-8 aylık halimle taşınma süreci geçirdim bu gerçekten işin en zor olan kısmıydı... Her seferinde söylüyorum taşınmak heleki benim gibi çok eşyanız varsa :)) inanın çok zor, yerleştirmek zor değil asıl iş onları toparlamak..Neyse ki geçti, yerleştim sayılır sadece ufak tefek eksiklerim kaldı ki ben buarada 35 haftalık oldum..Normal hesaplara göre tam bir ay sonra doğum olmalı ve ben daha tam anlamıyla hazır değilim :) çalışırken zaman öyle kısıtlı ki hele bide üstüne taşınma telaşı derken toparlanamadım :( ama bu hafta sonu hastane çantamıda hazırladım mı herşey tamam olucak. Dün oğluşumuzun odası geldi, tamamiyle beyaz ahşap seçtik kupları beyaz kristalden, halısını ve avizesini mavi tonlarında yapıcaz, duvar kağıdında iki seçenek belirledik ya mavi yıldızlı yada bulut desenli. onuda haftaya döşeyeceğiz.Sonrasında sadece oğlumuzu bekleyeceğiz :) Haftaya canım nazım doğum yapıcak ve Rüzgar'ına kavuşacak, Naz'ın doğum yapması beni çok heyecanlandırıyor aramızda sadece 2 hafta var buda demek oluyorki bende 3-4 hafta sonra doğuma gidebilirim :) Ay sonunda işi bırakıyorum evet doğru okudunuz hala işe devam ediyorum aslında biraz zorlanıyorum hareketlerim artık kısıtlandı ama idare ediyorum..Cumaları hariç tabi malum bizim iş ihracat olduğundan cumaları stres yoruyor beni sadece..Onun dışında süperiz oğlumla :)

Blogu çok ihmal ediyorum umarım bir sonraki yazım doğumdan önce olur, hadi xo xo :)

Hiç yorum yok: