Bu Blogda Modasal Mevzuları, Stil Önerileri, Ünlü Stilleri, Gönlümden Geçenleri Bulacaksınız..Seyre Dalın..

29 Mart 2012 Perşembe

İçsel Mevzular / Vol.1


Günlerden perşembe Mart sonu benim içimde duygularında sonu, kafa bir dünya karmaşalar beynimde cirit atıyor, sıkıntı bastı, içimden yüzlerde minik bayan çığlıklar atıyor, karar veremiyorum bıktım bu kararsızlıkdan..birşeyler güzel giderken başka şeyler düşünmeli mi? Tam da işte aradığım bu derken gene gel gitler mi yaşamalıyım..Ben hep bir şeylere karar mı vermek zorundayım? bukadar düşünmek zorunda mıyım?Gene bir karar aşaması mini gene kararsız..neyse ki eşim,dostlar ve ailem yanımda şükretmeliyim.....

2 yorum:

nazmıye dedi ki...

cnm benım en dogru kararı verıcegıne ınanıyrm esınle paylas sana encok yarımcı olacak kısı odur..kendını hıc daraltma

Fashion Mini dedi ki...

yaa nazımm sen olmasan ben naparım, iyi günümde en önemliside en kötü günümde hep yanımdasın,yorumların benim için çok değerli biliyorsun.seni çok seviyorum canım benim..